fredag 22 oktober 2010

stress, stress, always stress!!

Kom hem nu och packar upp tvätt som jag vart hos mamma och tvättat nu på morgonen, hade en del och kände att jag va tvungen att få bort de. Har ju tvättmaskin i lägenheten men de går ju inte alls lika fort och få tvättat allt!

Så de har jag fort gjort redan, eller mamma faktiskt!
Har adressändrat
Ringt min hyresvärd som jag skulle gjort för en vecka sen men inte tagit tag i

Så nu ska jag plocka undan här hemma och städa lite snabbt, sen om jag hinner ska jag maskera med tejp i taket, gjorde nästan över allt förutom taket igår!
Och klockan ett ska jag möta upp Emelie för lunch, för mat i magen måste man ju ha vilket fall som helst. Innan de ska jag ha hunnit göra mig klar.

Så jag är rätt stressad!! Som vanligt......
Sen blir de målning idag!

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar