söndag 14 november 2010

sunday

Goder afton!

Sitter nu och kollar på bäck, funderar på om jag ska lägga mig eller sitta kvar här.. Är ledig imorgon och sen har jag många arbetsdagar framför mig med väldigt få lediga dagar. Allt för att jag bytte en helg, så har två helger framför mig att jobba nu. Men man ska inte tänka så mycket på de tycker jag, hjälper ju mig inte direkt bara för att jag tänker negativt om de, tvärtom snarare.

Så lägger jag mig nu och vaknar imorgon så kommer de vara, imorgon ska jag jobba, medans så länge jag är upp så blir de, jag är ledig imorgon. hahaha, långsökt en aning kanske...

By the way, har ju vart borta i helgen på en kurs, de va intressant på sitt sätt. Men tyvärr mådde jag dåligt på lördagen, så vi va tvugna att packa väskan och åka hem igen, så vi sov över en natt, vi hann väl med 4 "föreläsningar" innan vi va tvugna att åka hem.


Imorgon väntar fika med Emma och sen har jag inget mer inplanerat och vill helst inte ha de heller.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar