onsdag 8 december 2010

fullt ös medvetslös

jo de kan man ju säga utan tvekan...

Började med mitt ryck där när ja bara kände mig så sleten och fruktansvärt torr, gjorde hårinpackning, som sitter i änu ha ha!! Ska sköjla ur den i morgonbitti, sedan smörjde jag in mig i babyolja, de va allt jag hann innan vi fortsatte fixa hallen här hemma.

Vi ska måla om hallen och innan har de vart en tapet på en vägg, som vi va tvugna att riva ner, P höll på igår och riva ner den, så fortsatte vi idag, vilket jobb! Så stack till colorama och köpte ett medel som man penslade på och sen lotsnade tapeten sjukt mycket enklare, sen va vi tvugna att tvätta vägggen, spackla och sen slipa. Så nu imorgon när jag är ledig ska jag måla, hallen ska bli klar nu, har hängt över mig ett tag. Så efter vi va klara med detta och ätit, la vi oss på soffan och jag decka med en gång, sov i kanske 3 timmar, inte bra för nu är jag pigg igen.

Väldigt skönt iaf att jag är ledig två dagar nu, så detta är min fredag! :)


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar