onsdag 8 december 2010

Nu är jag tillbaka!!

mina tidigare back on track inlägg har jag väl hållt sådär.. Jag har helt enkelt inte vart motiverad alls om jag ska vara ärlig!





Nu är jag iaf tillbaks och ska försöka uppdatera så ofta som möjligt, tanken är väl också att få en ny header, kasnke en ny sida? Lite förnyelse iaf, men nu tar vi ett steg i taget! De blir ett senare project.



Just nu i skrivande stund känner jag mig sådär riktigt "sleten", mitt hår är bara torrt och fult, stripigt, jag har utväxkt som jag måste färga, klippa topparna och mina naglar har flikat sig och är bara sådär alltämt riviga och fula, fattar inte varför dom blir så, vet att dom blir så i jobbet men fattar ändå inte varför.. Sen för att klaga ännu mer så är min hy i ansiktet så torr och irriterad just nu, så jag har fläckar på kinderna. Inte så fint!! Och sen en sista sak, mina fötter, speciellt hälarna är torra som en skrubborste. Så nasty. De rivs... Jag känner mig sjukt torr helt enkelt. Va iaf igår och köpte lite grejer som ska reparera min stackars kropp och jag tänkte fixa de nu eller ikväll. Bl a ansiktsmask och fotmask! Men naglarna, hur reparerar man dom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar