fredag 10 december 2010

god morgon

Ligger i sängen och kollar på tv4 morgonpogram, Maria Montazami är gäst, henne gillar jag!

Jag ligger och funderar på om jag ska gå upp eller om ja ska ligga kvar en stund till, kanske somna om igen, jag är ju trotts allt ledig och har inget inplanerat, vilket inte händer allt för ofta. Iof ska jag måla om, förhoppningsvis bli klar idag, kanske hinner till Ikea en sväng och köpa en hylla jag kollat ut. Jag har letat efter en möbel, Ööööööver allt! I helgen va jag och P på mio, em, chili m.m, men hitta inget bra någonstans och när jag väl fått nåt i huvudet så ger jag mig inte. De verkar iaf som ikea kommer närmast de jag tänkt mig. Så de får bli så. Resutlatet på vår hall får ni se när de är klart.

Nu ska ja nog sova lite till.....



Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar