torsdag 9 december 2010

I´m new and fresch

Jag känner mig så mycket fräschare nu, fortsatte på min rehab för min torrhet, gjorde precis en ansiktsskrubb och la sen en ansiktsmask som man skulle blanda själv. Har noprat ögonbrynen och tagit bort naglacket på nailsen.

Fötterna tar vi en annan dag, jag börjar bli trött nu och jag saknar en fotfil, skulle även vilja göra ett fotbad och gör ja de nu är risken att ja somnar och har vatten över allt när ja vaknar sen, sånt orkar vi inte nu.

De behövs så lite för att känna sig så mycket fräschare och som ny!

Imorgon är jag ledig igen, sååååååå skönt, jag behöver de känns de som. Och jag har inget planerat alls, de känns också väldigt bra, jag gör de jag känner för imorgon helt enkelt, skulle egentligen hjälpt farmor med en grej men pappa gör de istället. Blev ingen målning förut heller, blev en god kyckling gryta istället och sen va vi för trötta. Så antar att jag kommer vilja göra klart de imorgon...

Ska väl snart lägga mig så säger god nattiii nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar