lördag 18 december 2010

lättnad!

Ligger nerstoppad i soffan under täcket, har redan ätit frukost, varför vaknar jag alltid så tidigt, igår la vi oss sent, ändå vaknar jag halv 8, sova ut finns ju inte. Iof glad att jag har de så istället för en sån som vaknar typ 12 på helgerna och sover bort hela dagen.

Ska gå in och duscha nu och göra mig klart, ska också försöka hinna städa undan. Sen ska jag in till stan och handla julklappar.

Men till min rubrik, P gick upp tidigt imorse för att åka och fiska på isen, vilket gör mig så sjuk nervös och orolig, tänk om han ramlar i och fryser så mycket att han inte kan ta sig upp och isen bara fortsätter sprika.. Ja får alla möjliga bilder i huvudet och kan inte bli lugn innan jag vet att dom åkt därifrån. Och de hade dom nu, skönt, vilken lättnad!

Och föresten så har jag blivit lite sjuk, förskyld, ont i halsen och helt orkeslös... Men jag måste ta mig till stan idag ändå, sista julklappshandligen innan jul...

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar