torsdag 16 december 2010

hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en dag på liseberg med lunch på farellis, med sis och mina bröders barn och mamma kom dit och hjälpte oss. Gick direkt efter jobbet till farellis där jag mötte upp alla, vi käkade hamburgare, sen till liseberg och där va vi till kl 7, va ganska kall om mina fossingar kan jag säga. Men annars hade ja knött på mig 4 par legging, 4 linnen, två tjöjor plus en skickad tröja över dom tröjorna och sen fick jag låna Patricks jacka. Såg ut som en korv! Men de va de värt.

Sen sov jag hos min syster, hade de jätte mysigt och de va ju sjuk nära till jobbet imorse. Hade en super mysig dag igår är glad att jag gick till liseberg, ifall man inte hinner göra de mer innan jul!


Men de hände nåt märkligt med mitt ansikte igår, antagligen för att de va så kallt som de va igår, så blev ja helt röd om kinderna, och ja fortsatte vara de när vi kom hem men tänkte att de går bort snart, men va lika röd när ja vakna sen på jobbet och är de fortfarande. Blev tipsad på jobbet om mini derm, så ja köpte den förut och får se om de hjälper. Hoppas!


Laaaater

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar