tisdag 14 december 2010

proppmätt

Är helt proppmätt nu, vi har precis ätit, jag har blivit en mäster kock, har lagat mat varje dag i typ 3 veckor nu, har testat olika saker, ny recept och vanlig husmanskost och jag måste säga själv att allt har vart för jäkla gott alltså!

Nog om de, har jobbat idag, sen åkte jag hem till mamsen som vart hemma idag, hjälpte henne slå in massa julklappar, hon är helt tokig när de gäller de, hon har ett helt berg hemma med julklappar till alla. Sen fick ja massa kuddöverdrag också från gripsholm som hon köpte i helgen, hur fina som helst och de passade så bra för jag hade tänkt köpa nya fina till soffan, men de behöver jag inte nu... Älskar dom, gjorde hela vardagsrummet, kanske inte men nästan...

Imorgon ska jag och sis, mina bröders barn, Saga, Emil, Leia och Stella till farellis och käka lunch sen ska vi på jul på liseberg. Ska först jobba på dagen så ska vi dit efter. Ska bli super mysigt, har laddat upp med tre leggins, stickad tröja, jag vägrar gå runt och frysa! Kommer se ut som en korv.


Nu ska jag vila lite, har vart seg hela dagen och känner att ja måste ladda batterierna om ja ska ha hand om fyra kids imorgon..

PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar