onsdag 29 december 2010

sorry sorry

Vart lite dålig bloggning i veckan, just nu sitter jag här i soffan och känner mig lite små stressad, måste sova nu men ska duscha och blåsa mitt hår först, så blir inte än på ett tag, ändå sitter jag här snällt och skriver.

Resan till Danmark va jätte mysigt, men kallt dock, fast underlättade ju att man sprang in och ut i affärer en del, fick köpt lite saker, kan visa er sen. Hade en allmänt avslappnad resa utan stress, så skönt och bara slappna av och strosa runt.

Dock blev de kanske två och en halv timma sömn natten till tisdagen och därefter lite knepig sömn igen, eftersom jag somna på dagen och inte lika lätt på natten och nu är jag sen igen, men men så är de ibland. Jag har iaf fått gjort mycket denna veckan som jag haft i huvudet. Nu har jag suttit i typ två timmar hos mamma och skrivit massa papper som jag måste skicka till ett ställa nu i dagarna, är redan sen med de tror jag. Nu är de gjort iaf, känns skönt!

Snart är de nyår mina vänner, nytt år, nya löften! Ny start med nya krafter!!
Själv ska jag jobba på nyårsafton...

Nu till duschen!

GOD NATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar