söndag 2 januari 2011

2011

Nytt år nu och som alla gör, skaffar sig nya löften!

Jag har några grejer som jag skulle vilja hålla:

  • BÖRJA TRÄNA REGELBUNDET, SKAFFA MIG ETT TRÄNINGS SCHEMA SÅ JAG VET EXAKT VAD SOM ÄR BRA FÖR MIG OCH VAD JAG SKA GÖRA NÄR JAG KOMMER TILL GYMMET.

  • ÄTA SUNDARE, INTE BANTA MEN FÅ IN EN BRA RUTIN PÅ BRA MAT SOM ÄR HÄLSOSAM OCH NÄRINGSRIK SÅ MAN ORKAR MER.

  • TA TAG I SAKER JAG MÅSTE GÖRA MED EN GÅNG OCH INTE SKJUTA UPP DE I TVÅ MÅNADER OCH GÖRA ETT PROBLEM AV NÅGON SOM INTE ENS ÄR ETT PROBLEM

  • GÖRA OM BLOGGEN, KANSKE EN NY SIDA OCH DEFENITIVT EN NY HEADER OCH SJÄLVKLART DÄRMED BLOGGA MYCKET MER.

  • TÄNKA MER PÅ MIG SJÄLV, LÅTER KANSKE EGOISTISKT MEN JAG TÄNKER MYCKET PÅ ANDRA SÅ JAG IBLAND GLÖMMER BORT MIG SJÄLV.

Finns nog en hel del mer som jag skulle vilka ändra detta året, men detta är de jag SKA ändra på, iaf försöka.

Idag har vi vart på hornbash och bauhause och köpt massa grejer som vi fixat med i hallen, bla gjort vår egen skohylla och de blev jätte bra. Sen har Emma och Matthias vart här på fika! Trevligt.

Imorgon blir de jobb, men de har vart attans skönt och va ledig i helgen!

Hoppas ni hade ett bra nyårsfirande!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar