tisdag 25 januari 2011

Föräldrarkurs - check!

Man kan bocka av på vår förberedelselista!
Känns skönt att vi gick dit idag, även om de känns som vi inte fick reda på så mycket mer än vad vi redan visste. Fick se en förlossnigsfilm, gå igenom va man ska ha med sig till förlossningen m.m... Men allt som kan underlätta under förlossningen, tiden efter de, tips och råd och allt sånt känns behövligt och inte onödig information. Jag vill veta så mycket som möjligt!


Annars idag har jag jobbat, ska jobba imorgon med och de är min sista dag innan jag går på havandeskap, helt sjuuukt va fort de gått! Jag hänger inte med, hört att folk tycker graviditeten kan va lång och utdragen, men inte för mig än så länge, tycker de gått skit fort, nu är de bara 9 veckor kvar och de är ingenting.
Känns sorligt att inte jobba mer, tycker de är kul på jobbet och trivs så bra, men jag måste ändå inse att de kan va behövligt och vila.

Nu ska ja hoppa in i duschen, puss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar