måndag 31 januari 2011

Fullt upp

Har vart uppe tidigt idag, kände lite konstigt att ställa klockan, fast de inte ens gått en vecka sen jag slutade jobba. Snacka om att man vänjer sig fort, undrade till och med va folk gjorde uppe så tidigt på stan imorse, folk kanske jobbar slog de mig sen! haha



Så jajjemensan, va uppe klockan 5.30 idag, körde pappa och bror till Landvetter där de bär av till Gran Canaria för deras del, dom är golftokar båda två och i sommras när dom spela en tävling, vann dom en resa dit, bara sådär! Inte helt fel. Och till Canarie öarna där de är varmt.

Så imorse va man lite avundsjuk när jag fortsatte i bilen på väg hem istället...
Och de gjorde ju inte saken bättre att de började snöa förut.

Iaf, åkte hem till mamsen, åt frukost, sen åkte jag hem till pappas hus, bytte bil till hans caddy och snart ska jag hem till Patricks mamma och hjälpa till och tömma hennes lägenhet.


Och senare idag minsann! Då ska vi köpa träningskort, Wohoow, äntligen! Inte för att jag ska köra några hårda pass och ligga i hårdträning, men de ska ändå bli så skönt och bara få komma igång och röra på mig, sträcka ut kroppen som jag inte gjort på evigheter.


Nu ska jag snart dra!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar