fredag 21 januari 2011

Hemma

Nu va vi hemma igen och har precis ätit chiliconcarne, gott!

Vi va på Happyland med pappa, och fick ett babygym och en amningskudde, jätte fint båda två, är super nöjd!

Sen åkte vi in till vår gamla hemmatraker Haga och strosa runt lite och tog en fika på ett mysigt fik.

Det känns så skönt och fått handlat det mesta, sen kommer man nog värken ha tid eller ork att springa i affärerer, i alla fall den allra första tiden.

Kan tänka mig att vissa förbereder med allt som går och en del kanske inte förbereder alls. De finns nog inget sätt som är bättre än de andra. Men jag tycker de känns skönt att slippa ha de i huvudet att man måste ha vissa saker och lägga dom pengarna sen, skönare att ha de gjort. Istället för att panik köpa sen.

De är inte långt kvar tills bebis är beräknad, de är bara 9 vockor kvar, de är helt otroligt, jag kan knappt fatta de, för de första har de gått så himla fort och för de andra har jag svårt att förstå att de ska bli vår alldeles egna bebis!

LYCKA!


Ikväll blir de lungt, hemma kväll med massa ljus som vanligt!
Imorgon är de jobb som gäller för mig. Har vart ledig i två dagar och konstigt nog känns de som jag vart ledig längre.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar