söndag 9 januari 2011

Jag har tråååååkigt

Patrick bara sover och sover, kanske inte så konstigt med tanke på att han jobba från klockan sju igår imorse till klockan tre idag på dagen, helt sinnessjukt!!! Jag förstår att han är trött.

Han har i alla fall somnat här brevid mig i soffan och jag sitter här och kollar på nåt frisör pogram och dricker saft, tvättar lite emellan åt också.


Jag känner mig fortfarande som ja gjort i flera dagar, trött i kroppen, har liksom ingen kraft men ändå ganska pigg i huvudet, vill väldigt mycket men orkar verkligen inte, jag tycker inte om denna tröttheten.

Däremot gillar jag när man är riktigt trött för att man hållt igång hela dagen, jobbat, tränat, fixat och sen på kvällen är man bara sådär härligt trött när man ska lägga sig.




Imorgon är jag iallafall ledig, jag tänkte inte göra något speciellt, förutom att greja här hemma, få ordning på alla kläder, satte ihop en klädstång idag, va ska man göra av allt, jag hatar när man letar i garderoben och kläderna hänger så tätt så man inte ens får in ett finger i mellan galgarna.

Jag skulle verkligen vilja ha ett rum till så man kan inreda en garderob, se alla kläder, skor, väskor, smycken...
Nu fryser jag så mycket så jag måste gå in och duscha.
PUSS

2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Vi är med hemma och lediga i morgon (studiedag på dagis=stängt) om du vill träffa dina raringar?! :-) Funderar på att åka till "Lekstan" i sisjön...
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Va synd att jag såg din komentar nu, hade jag gärna hängt med på om jag visste de. Hade passat bra idag när jag är ledig, får hänga med nästa gång! Tack för att du fråga.

    Och va tråkigt mer Matthias, hoppas allt löser sig.

    Kram

    SvaraRadera