fredag 11 februari 2011

här sitter jag

Här sitter jag uppe helt själv, Patrick har precis lagt sig, han ska upp och jobba snart stackarn
:( jag vet exakt hur han känner nu, att behöva gå upp klockan fyra på morgonen, de finns inget som är bra med de och just när klockan ringer hatar man livet! Iaf jag... att klockan ringer 6 eller 7 är en helt annan grej men 4 eller kvart över 3 som min klocka ringde. Nej de är inte mänskligt.


Malin och Martin har vart här ikväll, dom åkte precis, vi hyrde film och köpte godis, jätte mysigt! dock somna jag, ovanligt!! Jag orkar inte ens kolla igenom en hel film, de är som sömntabletter för mig, sätt på en film, så efter en halvtimma sover jag...Trevligt sällskap.


Har iaf en inte så trevlig huvudvärk, har börjat få de lite då och då nu för tiden. Vet ej va de beror på, inte vattenbrist iaf, så fall för mycket vatten. Kan man få de, huvudvärk av för mycket vatten?

PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar