torsdag 10 februari 2011

My lovley sister!

Min dag har vart bra, gick upp tidigt med tuppen och åkte till farmor och hjälpte henne till läkarn, fikade, somnade hos henne, fikade igen! Sen hem till Patricks mamma och hämta grejer vi fått. Köpte med oss en god sallad hem sen och nu gör vi inte mycket. Ska strax åka ut igen.


Idag på tal om något helt annat, är de sista dagen för min syster att jobba som hovmästare på Joe farellis, efter 5 år. lite saaaaaad tycker jag. Har ju till och med jobbat där själv. Så många gånger vi vart där! Kan inte ens räkna, när vi bodde i stan va vi nog där 1-2 gånger i veckan. Älskar de stället. Men sån tur är jobbar Martin kvar!

Iaf så har min syster fått ett annat kanon bra jobb, ett event jobb, där hon kommer ha hand om stora stooooora partyn! Som appels fester i london m.m hon kommer klara de galant för hon är världens grymaste! Säger iaf lycka till till henne, även fast jag är lite avundsjuk, men ingen förtjänar de mer än henne! LOVE YOU SISTER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar