måndag 1 mars 2010

ååååh längtar!

Några tjejer med fina leenden.









De kommer som små doser av stark längtan ibland, jag längtar så mycket tills maj månad att ni anar inte, jag kan känna friheten redan nu, lättnaden, fräschheten! ÅÅH VAD JAG LÄNGTAR
tills metallen ska ut, jag ska le så mycket att folk kommer bländas av mitt leende haha ;)



Men jag förtjänar verkligen den känslan, de kan jag säga! Efter allt jag gått igenom med min mun, jag förtjänar ett briliant smile :D

Och jag kan säga nu, att jag ångrar inte en sekund av allt jag gjort, även fast de vart så jobbigt ibland att jag bara velat ta livet av mig, att jag först nu acepterar att jag har tandställning och att jag faktiskt skiter fullständigt vad folk tycker om de, för jag vet hur jändrans fint de kommer bli så jag tycker absolut de är värt de. Jag vet att de är väldigt fult med tandställning och de förstör resten av utseendet, går liksom aldrig att känna sig riktigt fin, för den finns alltid där i tankarna.

Men vad är några ynkliga år av hela mitt liv. Jag står ut, kämpar fortfarande men nu ser jag äntligen ett slut på de och de känns för jäkla gött måste jag säga!
Och de bästa av allt, är att de finns ett typiskt räls leende som är väldigt fint, de är brett med en väldigt fin båge och alla tänderna sitter precis där dom ska såklart. De leendet går inte att få om man inte haft räls, själva bredden och böjen. Så de känns bra, att man kan nå upp till ett resultat som bara är möjligt genom räls.
Fast de finns ju jätte många som har fina och charmiga leenden utan att haft räls.Förstå mig rätt.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och lägga mig i sängen och kolla klart filmen som jag somnade till förut.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar